Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 25.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012The Salvation for ideas: Business AngelsЛегкий, Олег Андрійович; Мельник, Юлія Віталіївна
2013Інкотермс-2010 як інструмент регулювання зовнішньоекономічної діяльностіЛегкий, Олег Андрійович; Марцінковська, Олександра Богданівна
2011Вплив конкурентоспроможності персоналу на ефективність роботи організаціїЛегкий, Олег Андрійович; Марцінковська, Олександра Богданівна
2013-04-25Product Placement as the modern powerful marketing tool: law and efficiency aspectsЛегкий, Олег Андрійович
2014-02-13Bitcoin як віртуальний транснаціональний засіб платежуЛегкий, Олег Андрійович
2016Основні тренди комунікаційних каналів на ринку інноваційних товарівЛегкий, Олег Андрійович; Марцінковська, Олександра Богданівна
2017Ефективність цифрових маркетингових комунікацій: від постановки мети до оцінювання результатуЛегкий, Олег Андрійович; Сохацька, Олена Миколаївна
2013Продакт-плейсмент як сучасний маркетинговий інструмент: юридичні аспекти та проблеми ефективностіЛегкий, Олег Андрійович; Марцінковська, Олександра Богданівна
2015Психологічні аспекти кольорів реклами в маркетинговій діяльності підприємствЛегкий, Олег Андрійович
2013-02Прикладні аспекти застосування «Інкотермс-2010» в зовнішньоекономічній діяльності підприємств УкраїниЛегкий, Олег Андрійович