Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29472
Назва: | Концептуальні засади систематизації психологічного знання |
Автори: | М’ясоїд, Петро |
Ключові слова: | психологічне знання теоретичний та емпіричний матеріал психології системно-діяльнісний підхід система понять і категорій психології Іменний покажчик |
Дата публікації: | 2002 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | М’ясоїд, П. Концептуальні засади систематизації психологічного знання [Текст] / Петро М’ясоїд // Психологія і суспільство. - 2002. - № 2. - С. 26-47. |
Короткий огляд (реферат): | Висвітлюються концепція, структура та зміст психологічного знання у формі навчально-методичного комплексу (НМК): посібника і задачника. Концепція ґрунтується на системно-діяльнісному аналізі психічного, “клітинкою” якого є категорія “життя”, а продуктами застосування - поняття “форми активності” (поведінка, діяльність, учинок), “рівні життя” (організм, індивід, особистість), “функції психіки” (відображальна, регулятивна, інструментальна), “рівні відображення” (свідомість, підсвідоме, несвідоме). Отримана у такий спосіб схема забезпечує виконання НМК “архівної”, “мовної”, “методичної” функцій. Подається Система понять і категорій психології та Іменний покажчик як путівники у світ психологічного знання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29472 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2002, № 2 (8) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
М’ясоїд.pdf | 370.64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.