Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29472
Назва: Концептуальні засади систематизації психологічного знання
Автори: М’ясоїд, Петро
Ключові слова: психологічне знання
теоретичний та емпіричний матеріал психології
системно-діяльнісний підхід
система понять і категорій психології
Іменний покажчик
Дата публікації: 2002
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: М’ясоїд, П. Концептуальні засади систематизації психологічного знання [Текст] / Петро М’ясоїд // Психологія і суспільство. - 2002. - № 2. - С. 26-47.
Короткий огляд (реферат): Висвітлюються концепція, структура та зміст психологічного знання у формі навчально-методичного комплексу (НМК): посібника і задачника. Концепція ґрунтується на системно-діяльнісному аналізі психічного, “клітинкою” якого є категорія “життя”, а продуктами застосування - поняття “форми активності” (поведінка, діяльність, учинок), “рівні життя” (організм, індивід, особистість), “функції психіки” (відображальна, регулятивна, інструментальна), “рівні відображення” (свідомість, підсвідоме, несвідоме). Отримана у такий спосіб схема забезпечує виконання НМК “архівної”, “мовної”, “методичної” функцій. Подається Система понять і категорій психології та Іменний покажчик як путівники у світ психологічного знання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29472
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 2 (8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
М’ясоїд.pdf370.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.