Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30089
Назва: | Соціально-психологічна експертиза ефективності фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчання |
Автори: | Ребуха, Лілія |
Ключові слова: | модульно-розвивальна система навчання A.B. Фурмана освітня система соціально-психологічна експертиза експертна оцінка загальноосвітні принципи критерії параметри показники експертизи інноваційна діяльність система дистанційної підготовки фундаментальний експеримент процедура експертного оцінювання, ефективність інноваційної освітньої діяльності |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | Ребуха, Л. Соціально-психологічна експертиза ефективності фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчання [Текст] / Лілія Ребуха // Психологія і суспільство. – 2007. – № 2. – С. 25-36. |
Короткий огляд (реферат): | За допомогою експертної системи (анкети-звіту) “Про розвиток фундаментального експерименту з модульно-розвивальної системи навчання” та її семи критері-ально обґрунтованих показників відстежено позитивний вплив новостворених умов на перебіг загальноосвітнього експерименту та підтверджено виконання обстежуваними педколективами завдань його окремих етапів, а відтак темпів нарощування інноваційних умов (щонайперше виконання програм дистанційної підготовки та повноти зреалізування відповідних експериментальних вимог. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30089 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2007, № 2 (28) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ребуха.pdf | 493.85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.