Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 12.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012Створення споживчої цінності об'єктів промислової нерухомостіСолнцев, С.; Струлєв, О.; Solntsev, S.; Strulyev, O.
2009STP - маркетинг на ринку знаньМатвіїв, Микола; Matviyiv, Mykola
2016Нові підходи у наданні роздрібних банківських послуг в умовах розвитку цифрових мобільних технологій: досвід іноземних банківКириленко, Сергій; Kyrylenko, Serhii
2016Маркетинг відносин в системі агробізнесу у контексті викликів євроінтеграційних процесівДудар, Тарас; Dudar, Taras
2019Конкурентні переваги властивостей органічної агропродовольчої продукції з позицій маркетингуДудар, Володимир; Dudar, Volodymyr
2016Аналіз інтеграції маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарівЦетнар, Лариса; Tsetnar, Larysa
2016Продаж у системі маркетингу: природа, функції та видиДячун, Ольга; Diachun, Olha
2012Нова парадигма маркетингу в інформаційній економіціСохацька, Олена; Курант, Тетяна; Sokhatska, Olena; Kurant, Tetyana
2020Облік збутової діяльності в умовах розмежування логістичних і маркетингових процесівГрицишин, Анна; Hrytsyshyn, Anna
2022Економічні аспекти забезпечення гендерної рівності: результати маркетингового дослідженняБорисова, Тетяна; Borysova, Tetiana