Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53191
Назва: Формування бренду компанії на зарубіжних ринках
Інші назви: Building a company's brand in foreign markets
Автори: Бурда, Наталія Вікторівна
Ключові слова: бренд
брендинг
діджитал-компанії
Koala Masters
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Бурда, Н. В. Формування бренду компанії на зарубіжних ринках = Building a company's brand in foreign markets : кваліфікаційна робота : спец. 292 – міжнародні економічні відносини освітньо-професійна програма – міжнародний маркетинг / Наталія Вікторівна Бурда ; наук. керівник доц. О. С. Братко. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 66 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено процес формування бренду компанії на зарубіжних ринках у контексті зростаючої глобальної конкуренції, визначено основні фактори успішного брендингу, проаналізовано стратегії його реалізації, розглянуто діяльність компанії «Koala Masters» як приклад, а також розроблено рекомендації щодо вдосконалення брендових стратегій для підвищення конкурентоспроможності на міжнародному рівні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53191
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бурда Н.pdf2.65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.