Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29349| Назва: | Психологічна грамотність учителя - основа ефективної розвивальної взаємодії з учнями |
| Автори: | Гуменюк, Оксана |
| Ключові слова: | модульно-розвивальна система; психологічна грамотність; психологічна грамотність розвивальна взаємодія соціально-психологічний експеримент етапи навчального модуля самоактуалізована особистість самоактуалізована особистість |
| Дата публікації: | 2000 |
| Видавництво: | ТАНГ |
| Бібліографічний опис: | Гуменюк, О. Психологічна грамотність учителя - основа ефективної розвивальної взаємодії з учнями [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. - 2000. - № 1. - С. 44-51. |
| Короткий огляд (реферат): | Окреслюються актуальні завдання вдосконалення психологічної підготовки вчителів інноваційної школи; характеризуються експериментальні умови (нововведення), які спричинили позитивну перебудову внутрішнього світу педагогів-дослідників; експериментально відстежується динаміка зростання психологічної грамотності вчителів ЗОШ № 10 м. Бердичева за три роки фундаментального експерименту; емпірично обгрунтовується зростання сукупного коефіцієнта самоактуалізації учителів-дослідників ліцею № 157 м. Києва за 13-ти із 14-ти шкалами вимірювання. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29349 |
| Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2000 рік №1 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Гуменюк.pdf | 350.78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.