Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29991| Назва: | Вплив професійного самовизначення студентів на їхню самооцінку та ідентифікацію |
| Автори: | Черемних, Катерина |
| Дата публікації: | 2006 |
| Видавництво: | ТДЕУ |
| Бібліографічний опис: | Черемних, К. Вплив професійного самовизначення студентів на їхню самооцінку та ідентифікацію [Текст] / Катерина Черемних // Психологія і суспільство. – 2006. – № 1. – С. 127-133. |
| Короткий огляд (реферат): | Актуальність проблеми спричинена сучасними умовами професійного простору і ринку праці - формуванням нових еталонних моделей професіонала. А для психологів ця проблема постає особливо гостро у зв’язку із розширенням поля професійної діяльності, з одного боку, та специфічним значенням адекватності фахової самооцінки для ефективності цієї діяльності - з іншого. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29991 |
| Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2006, № 1 (23) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Черемних.pdf | 412.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.