Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54502
Назва: Continuity of vocational education as an innovative challenge In the conditions of European integration and digitalization
Автори: Savitska, Victoriia
Ключові слова: цифровізація
євроінтеграція
дистанційна освіта
безперервність
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Савіцька В. В. (2022). Безперервність професійної освіти як інноваційний виклик в умовах євроінтеграції та цифровізації. Педагогічний альманах, (52), 120-126. https://doi.org/10.37915/pa.vi52.399
Серія/номер: ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі безперервності професійної освіти в умовах євроінтеграції та цифровізації. Метою дослідження є аналіз стратегічних документів і акумульованих кращих практик країн ЄС для визначення основних напрямів розвитку безперервної освіти в Україні в умовах євроінтеграції та цифровізації. На основі здійсненого аналізу стратегічних документів Європейського Союзу встановлено, що сьогодні маємо потребу в якісному освітньому контенті (змістовно та за формою виконання) з можливістю інтерактивної участі та менторингу. Значні переваги для реалізації безперервної освіти має дистанційна освіта, яка зорієнтована на необмежену кількість слухачів з можливістю здобуття знань у зручний час, можливістю вибору зручного (оптимального) темпу навчання. Цей варіант здобуття освіти доступний для людей різного рівня підготовки, віку, соціального стану, здоров’я.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54502
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Savitska_CONTINUITY OF VOCATIONAL EDUCATION.pdf559.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.