Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54862
Назва: Дизайн адресної реклами кафедри інформаційної та соціокультурної діяльності
Автори: Огінська, Діана Романівна
Ключові слова: адресна реклама
візуальна айдентика
кафедра
вищий навчальний заклад
освітній бренд
графічний дизайн
цільова аудиторія
Дата публікації: 2025
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Огінська, Д. Р. Дизайн адресної реклами кафедри інформаційної та соціокультурної діяльності : кваліфікаційна робота : спец. 022 – дизайн освітньо-професійна програма – графічний дизайн / Діана Романівна Огінська ; наук. керівник д-р архіт., доц. О. М. Дячок. Тернопіль : ЗУНУ, 2025. 80 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню та розробці адресної реклами кафедри інформаційної та соціокультурної діяльності Західноукраїнського національного університету. У роботі розглянуто теоретичні основи адресної реклами в освітньому середовищі, її еволюцію, види, функції та роль у формуванні іміджу кафедри. Проаналізовано візуальний стиль кафедри, наявні рекламні матеріали, очікування цільової аудиторії та приклади вдалих кейсів з інших українських університетів. Практична частина роботи зосереджена на створенні комплексу візуальних продуктів адресної реклами: постерів, флаєрів, публікацій для соціальних мереж і TikTok, з урахуванням сучасних графічних трендів і потреб молодіжної аудиторії. Результатом стало формування цілісної та адаптивної системи комунікації кафедри у цифровому середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54862
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.