Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55364
Назва: Механізм забезпечення комунікативної взаємодії з споживачами послуг в процесі досягнення цілей публічної організації
Інші назви: Mechanism to ensure commucative interaction with service consumers in the process of achieving the goals of public organisation
Автори: Мартинюк, Яна Володимирівна
Ключові слова: комунікативна взаємодія
споживач послуг
Дата публікації: 2025
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Мартинюк, Я. В. Механізм забезпечення комунікативної взаємодії з споживачами послуг в процесі досягнення цілей публічної організації = Mechanism to ensure commucative interaction with service consumers in the process of achieving the goals of public organisation : кваліфікаційна робота : спец. 281 – публічне управління та адміністрування ; освітньо-професійна програма – публічне управління та адміністрування / Яна Володимирівна Мартинюк ; науковий керівник д.е.н., проф. Г. Л. Монастирський. Тернопіль : ЗУНУ, 2025. 46
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Механізм забезпечення комунікативної взаємодії з споживачами послуг в процесі досягнення цілей публічної організації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55364
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мартинюк_ПУАз_41.pdf380.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.