Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55395
Назва: Співпраця закладу дошкільної освіти та сім’ї в контексті формування мистецько-творчої компетентності дошкільників
Інші назви: Cooperation Between the Preschool Educational Institution and the Family in the Context of Developing Artistic and Creative Competence in Preschool Children
Автори: Шишак, Андріана Михайлівна
Руденський, Ростислав Євгенович
Чайка, Володимир Мирославович
Ключові слова: принцип педагогіки партнерства; співпраця; заклад дошкільної освіти; сім’я; дошкільник; дошкільна освіта; мистецько-творча компетентність; мистецька діяльність; художньо-продуктивне мистецтво; музичне мистецтво; театральне мистецтво
the principle of partnership pedagogy; cooperation; preschool educational institution; family; preschool child; preschool education; artistic and creative competence; artistic activity; visual and productive arts; musical art; theatrical art
Дата публікації: 6-вер-2025
Видавництво: Видавнича група "Наукові перспективи"
Бібліографічний опис: Шишак А. М., Руденський Р. Є., Чайка В. М. Співпраця закладу дошкільної освіти та сім’ї в контексті формування мистецько-творчої компетентності дошкільників. «Суспільство та національні інтереси»: журнал. 2025. № 9(17) 2025 С. 426–437. https://doi.org/10.52058/3041-1572-2025-9(17)-426-437
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано, що для формування у дітей дошкільного віку мистецько-творчої компетентності важливу роль відіграє співпраця ЗДО та сім’ї вихованця. Вказано, що у межах такої взаємодії педагоги мають стимулювати бажання батьків забезпечувати всебічний мистецький розвиток дитини різними шляхами, в основі чого – організація закладом дошкільної освіти просвітницької діяльності батьків, зміст якої пов’язаний зі змістом освітніх завдань, визначених освітнім напрямом «Дитина у світі мистецтва». Зважаючи на це, у межах вивчення загальнодержавного підходу до заявленої проблеми проаналізовано зміст Закону України «Про дошкільну освіту», Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) та програми розвитку дітей дошкільного віку «Українське дошкілля». Зазначено, що співпраця між закладом дошкільної освіти та батьками здобувачів дошкільної освіти в контексті формування мистецько-творчої компетентності дітей може набувати різних форм, зокрема: батьківських зборів, майстеркласів, комунікації у групах в месенджерах, індивідуального спілкування очно чи по телефону, спільних заходів для родин вихованців (мистецьких квестів, проєктів, свят, розваг, тематичних екскурсій, театральних постановок тощо), спільної організації мистецького середовища у приміщенні чи на території закладу дошкільної освіти, підтримки батьками мистецької діяльності дошкільників вдома, а також наведено приклади запропонованих заходів. Закцентовано, що для формування у дошкільників мистецько-творчої компетентності доцільно забезпечувати системне та комплексне застосування різних форм взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55395
ISSN: 3041-1572
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shyshak et al.pdf2.8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.