Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55480| Назва: | Використання технології коучингу у формуванні когнітивної гнучкості майбутнього менеджера освіти |
| Автори: | Щербяк, Юрій Адамович |
| Ключові слова: | майбутній менеджер освіти когнітивна гнучкість когнітивна регідність коучинг техніка. модель GROW |
| Дата публікації: | 2022 |
| Короткий огляд (реферат): | Здійснено науково-теоретичне обґрунтування доцільності й ефективності використання двох базових інстру-ментів коучингу (техніка “сильних запитань” та модель GROW) у формуванні когнітивної гнучкості як важливої особистісної і професійної якості майбутнього менеджера освіти. Показано можливості використання коучингової техніки “сильних запитань” та моделі GROW у розвитку когнітивної гнучкості майбутніх фахівців. |
| Опис: | Журнал “Молодь і ринок” - Дрогобицький державний педагогічний університет, 2022. - № 7 |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55480 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 267216-Текст статті-616582-1-10-20221116.docx | 58.17 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.