Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55480
Назва: Використання технології коучингу у формуванні когнітивної гнучкості майбутнього менеджера освіти
Автори: Щербяк, Юрій Адамович
Ключові слова: майбутній менеджер освіти
когнітивна гнучкість
когнітивна регідність
коучинг
техніка.
модель GROW
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Здійснено науково-теоретичне обґрунтування доцільності й ефективності використання двох базових інстру-ментів коучингу (техніка “сильних запитань” та модель GROW) у формуванні когнітивної гнучкості як важливої особистісної і професійної якості майбутнього менеджера освіти. Показано можливості використання коучингової техніки “сильних запитань” та моделі GROW у розвитку когнітивної гнучкості майбутніх фахівців.
Опис: Журнал “Молодь і ринок” - Дрогобицький державний педагогічний університет, 2022. - № 7
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55480
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
267216-Текст статті-616582-1-10-20221116.docx58.17 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.