Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55491
Назва: Вплив мультикультурного середовища на професійну комунікацію в глобалізованому світі
Автори: Біловус, Леся
Васильків, Олена
Ключові слова: Мова
Комунікація
Мультикультурність
Глобалізація
Професійність
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Біловус Л. І., Васильків О. В. Вплив мультикультурного середовища на професійну комунікацію в глобалізованому світі // Вісник науки та освіти. – 2024. – № 6(24). – С. 76–91.
Серія/номер: ;№ 6(24)
Короткий огляд (реферат): Проблематика мультикультурності й глобалізації в сучасному світі стає все більш важливою та актуальною. Вона є об’єктом аналізу численних публікацій, автори яких зосереджуються на розгляді різних аспектів цих явищ. Особливого значення при цьому набуває аналіз взаємозв’язку мультикультурності й глобалізації з професійною комунікацією. Водночас більшість досліджень акцентують на теоретичних або методологічних аспектах, натомість емпіричних робіт набагато менше. Метою статті є емпіричне виявлення впливу мульти-культурного середовища на професійну комунікацію в глобалізованому світі.Згідно з авторською позицією, структура сучасної професійної комунікації може бути представлена як сукупність змістовного, мотиваційного, діяльнісного, соціального, культурного, психологічного, організаційного, акмеологічного, аксіологічного та рефлексивного компонентів. Емпіричне дослідження демонструє, що найбільший вплив мультикультурного середовища на професійну комунікацію спостерігається в соціокультурному та ціннісному контексті. Водночас здійснений аналіз фіксує наявність різноманітних думок щодо особливостей професійної комунікації в глобалізованому світі.Зокрема, можна виокремити чотири типові групи респондентів. Представники першої групи (40%) вважають, що вплив мультикультурного середовища на професійну комунікацію в глобалізованому світі може бути оцінений як вищий за середній, а професійна комунікація є соціально-культурним феноменом. На думку представників другої групи (14%), рівень впливу може бути визначений як середній, а професійна комунікація є індивідуально-психологічним феноменом. З погляду представників третьої групи (26%), рівень впливу є високим, а професійна комунікація є комплексним феноменом. Представники четвертої групи вважають, що рівень впливу є низьким, а професійна комунікація є вузькоспеціалізованим феноменом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55491
ISSN: 2786-6165
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12830-Текст статті-12891-1-10-20240712.pdf439.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.