Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55555
Назва: | Професійна осіта: принципи формування професійної грамотності у майбутніх фахівців економічних спеціальностей |
Автори: | Ребуха, Л. З. Кізима, Т. О. Гомотюк, О. Є. |
Ключові слова: | майбутні фахівці принципи професійна освіта професійна грамотність |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Ребуха Л. З., Кізима Т. О., Гомотюк О. Є. Професійна освіта: принципи формування професійної грамотності у майбутніх фахівців економічних спеціальностей. Інноваційна педагогіка, 2020. Випуск 25, Том 2. С. 153-156. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто професійну грамотність як одну із важливих складових частин мети навчання студентів економічних спеціальностей за професійної освіти. Доведено, що професійна грамотність детермінує становлення професійної компетентності шляхом реалізації в освітньому процесі таких функцій: пізнавальної, спрямованої на отримання системного освітньо-професійного й економічного знання; ціннісної, направленої на оцінювання отриманого за професійної освіти результативного знання; орієнтаційної, яка передбачає набуття студентами професійних системних знань, що виступають орієнтиром у визначенні вектора спрямованості у майбутній професійно-економічній діяльності; практичної, яка визначає уміле використання набутого системного знання за спеціалізаціями у професійній освіті. Встановлено, що педагогічний потенціал освітнього процесу в системі професійної освіти для формування професійної грамотності студентів стає успішним за умов дотримання викладачем педагогічних принципів. Доведено, що принцип доступності сприяє врахуванню особливостей рівня розвитку студента і визначенню складності навчання в системі професійної освіти й підтримує розробку індивідуальних освітніх траєкторій розвитку студента у процесі навчання. Принцип професіоналізму допомагає обґрунтувати та здійснити відбір змісту освіти для розв’язання майбутніми фахівцями різних професійних завдань. Принцип суб’єктності мотивує особистість фахівця до активності, самостійності та рефлексивності та сприяє використанню адресної педагогічної допомоги в подоланні певних ускладнень. Принцип діалогічного спілкування скеровує викладача на визнання студента як суб’єкта ціннісної взаємодії, що передбачає паритетний саморозвиток і почуття власної гідності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55555 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
32.pdf | 148.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.