Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8047| Назва: | Психологічні умови саморозгортання процесів формування та розв’язування навчальних задач |
| Автори: | Надвинична, Тетяна Лонгінівна |
| Ключові слова: | задача педагогічна задача освітній процес навчальний матеріал |
| Дата публікації: | 2005 |
| Бібліографічний опис: | Надвинична, Т. Психологічні умови саморозгортання процесів формування та розв’язування навчальних задач / Тетяна Надвинична // Психологія і суспільство. – 2005. – № 2. – С. 76-86. |
| Короткий огляд (реферат): | Впровадження нової парадигми у шкільну практику вимагає докорінного перегляду категорій, якими оперує сучасна наука. Чільне місце тут посідає проблема чіткої типології та обґрунтування педагогічних задач,що є ключовим моментом у досягненні цілей усього освітнього процесу. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8047 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 3.pdf | 375.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.